joo kesä melkeen ohi ja kaikkee on tapahtunu. mä löysin
rakkauden ja hankin uusii muodikkait kuteit kAapit täytee NAM<3

lontoo oli tän kesän muodikkain mesta. siel oli kaikilla kauneimmilla
tytsyillä ihanii vaatteit, joita kadehdin kuola valuen... no en iha
en mä mikää vähä älynen oo !!

1804850.jpg

tässä on täydellinen esimerkki tän kesän muodista. mitä näky
varsinkin lontoon kaduilla öiseen aikaan. tommone makee toppi
ja sit tollee hiukset hulmuten noi muodin edelläkävijät kipitti
korkkareillaan ketterästi autoihin, kun niiden kuljettaja tuli
hakee niit clubeist! tän tytön nimi oli Cathy ja se oli 19v
sain ottaa siit kuvan clubin vessast. se oli tosi kiva se yritti
iskee mun isää ja kysy haluuks se viettää yön sen kaa rahasta
mut se oli läppä niinku.

täs on yhen lontoolaisen rachelin kengät.

1804859.jpg

mä ostin nämä yhest kalliist liikkeest. ku nämä on
aidot D&G kengät hah! mut ihanat silti <3

1804866.jpg

täs kuvas on mun kaveri tai siis entinen kaveri saara
eli VAROITTAVA ESIMERKKI miten EI pidä mennä
rannalle ottaa arskaa . kainalokarvat kandee ajaa vaik
isin partahöylällä THANKS !

1804867.jpg


tässä tämän päivän kuumat muotivinkit ja tarinat.

~DIAMONDGIRL~